Snackade med morsan på FaceTime ute i trädgården. Alltid lite kul att kunna reta folk hemma i Sverige med klimatet här. Vädret var fantastiskt. Grannens hundar ville vara med och leka och stack in nosen i ett hål i staketet och skällde oavbrutet. Jättegulliga vovvar men ack så skälliga. De flesta svenskar vet säkert att man inte bör lämna en hund ensam mer än ca 4 timmar. (Det står t.o.m. på Kennelklubbens eminenta hemsida. – Hej Lena!) Tyvärr har närmsta grannen här inte läst på den sidan. De stackars djuren är själva hela dagen och står oftast på verandan och håller låda i timmar. Grannarna köpte en vit hund för att hålla de andra två sällskap (godmorgon liksom) men nu skäller den mest av alla. Jag hör den faktiskt nu medan jag skriver detta, sicket sammanträffande (not).

När jag skulle gå in igen upptäckte jag att någon låst dörren. Utelåst och utskälld, hehe. Vi tog en surrealistiskt härlig promenad iklädda shorts i vårt greenbelt mitt emot. Mmmm!

solnedgång texas

Kvällspromenaderna här är inte fy skam!

