Vädret har slagit om totalt. Nyss var det så varmt att man flämtade i skuggan. Nu är det typ 10 grader och mulet med blåst. Kul med variationer i och för sig, om än förvirrande. En annan intressant grej är att väderprognoser nästan alltid stämmer. Helt plötsligt kan Andy säga: ”Det kommer börja ösregna om ungefär 7 minuter,” och så blir det så.

Chockerande nyhet idag: Min ungdomshjälte Jeff Hanneman är död! (Läste det på ex-fruns Facebook av alla ställen, hehe.) Först verkade det som om han dog av en köttätande bakterie efter ett gammalt spindelbett vilket lät galet. Det visade sig dock senare att han dött av skrumplever. Världens äldsta rockstjärnedöd, suck. Trist hur som helst. RIP

När vi nu äntligen blivit friska passade vi på att gå till kiropraktorn igen. Det är nog få som har så roligt hos sin ryggknäckare som vi. Veery gently, eller hur? 😉 När han var klar med Andy sa han: ”Jag har gjort allt jag kan för dig om du inte vill att jag ska knyta ihop dig till en kringla. Kom ihåg, det är saltet som svider!” Andy var tvungen att fråga: ”Har du någonsin sagt till en patient: ‘Det här kommer att göra extremt ont?'” ”Ja det har faktiskt hänt! … Förresten, min bror kommer på besök i helgen, han undrar om det finns det margaritas och texmex här? Jag bara, ‘jag vet inte, ska kolla!'” (Typiskt Texasskämt tydligen.)

