Alltså nu måste jag få bryta mot jantelagen och säga att jag verkligen känner att jag gjort min plikt som cool bonusmorsa.

Idag var vi hos en tandreglerare som jag valt ut, en trevlig dam från Puerto Rico. Jag hade först själv undersökt Mike, hött med ett pekfinger i luften och sagt: ”Jag skönjar ett bettfel. Denna gosse må icke under några som helst omständigheter fördärvas!”

Resultatet blev att han slipper räls, i stället kommer han ha en natt-tandställning i ett och ett halvt år. Den kommer att göra att benet i skallen blir större vilket kommer leda till ett snyggare ansikte. Denna tandläkare hade själv haft räls två gånger och tyckte att det i de flesta fall var skit. Dessutom hade tänderna gått tillbaka båda gångerna vilket inte skulle hända med Mike.

Schysst tandreglerare, billigare än ”vanlig” behandling, ingen ful tandställning och han kommer att bli en riktig hunk när han är klar alltså. Vi är nöjda!

