Ex-frun befriade oss från barnen eftersom det var min sista dag här. Det firade vi med hamburgare och vin. Och packning förstås. Jag åker hem imörrn.

Under vår kvällspromenad hörde vi ljudet av forsande sprinklers och insåg för sent att vi var på väg mitt in i dem. ”Spring! Hoppa!” uppmanade vi varandra och sen blev vi helt nedskvätta och skrek rätt ut. Roligaste promenaden ever och himla skönt med en dusch i denna värme.

Insåg att jag kommer att åka hem med super itchy feet. Sitta på ett flygplan i 16 timmar med fötterna fulla av myggbett – iiiiiiiiiiiiih! Känns som om jag alltid råkar ut för någonting innan en lång flight. Är det inte en brakförkylning så är det nackspärr eller något annat nasty. Men dessa hårda prövningar har lärt mig att: Du klarar mer än du tror! (Gammalt scoutordspråk.)

Texas passport

I’ll be back!

