Vi hade ungarna hela dagen och i garaget hade Andy hittat en trehjuling och en bil som de kunde köra runt i. De var en gång i tiden storebrorsan Gagas favoritleksaker. Jag har nu officiellt döpts till ”Pepe” av dem. Och Pepe skulle skjuta på deras små fordon i timmar. Nu gillar de mig bara för det. Sådärja, det var ju enkelt! Har ingen aning om ifall de kommer ihåg mig sedan sist för de behandlar alla människor ungefär lika, även om de är främlingar. De är väldigt sociala. När vi tog en liten promenad i grannskapet skrek de ”Hiiiiiii!” till alla de såg och vinkade sött.

Mikes flickvän kom också över. Jag fick koka varmkorv åt dem och så gjorde jag bort mig när jag kallade en Nintendo DS för Game & Watch. Vadårå, den var ju orange! Asså Nintendo suger ju ibland på design, de är riktiga bakåtsträvare. Men nu tycker säkert herr bonusson och hans brutta att jag är en konstig, europeisk fjant. Fast äsch, det bjuder jag på. 🙂

