Amerikanska föräldrar verkar mycket striktare angående ifall ungdomar ska få umgås, särskilt flicka – pojke. Mikes flickvän, eller vad hon nu är, får hela tiden utegångsförbud. Eller så blir hon ifråntagen sin telefon. När hon är här måste hon ringa hem en gång i timmen, glömmer hon så kommer de och hämtar henne på direkten och hon blir grounded.

Idag när vi skulle till massören hade Andy varit rätt så tveksam till om han kunde lämna ungdomarna själva medan vi var borta. ”Du kan väl köra med samma grej då – hon ringer hem en gång i timmen, så får Mike ringa dig en gång i timmen fast på halva klockslag?” föreslog jag. Deal.

Jaja, det är klart. Man vet aldrig vad ungdomar hittar på. När jag var en liten 15-årig fjölhög och hemma ensam gick jag och min polare ut på gatan med ett basebollträ mitt i natten.

Innan vi drog satte vi oss i bilen och ropade efter dem: ”Sniffa inte lim nu, boffa inte tändargas!” Då blev de jättefnissiga såklart.

Kommer ni ihåg när jag kaxigt sade att massage inte ska vara skönt och mysigt? Det fick jag äta upp idag. Fy satan vad kärringen tog i! (Ursäkta att jag kallade dig kärring, kära massös, men aooooooooooooooo.) Nu går man omkring och ojar sig över värk. Jag lovar, en 90-åring är mer rörlig än jag idag. Och så frågar de om man vill vara med på ett parti pool. Oy vey!

