Trots att jag fortfarande var skakis (kände mig lite bakis faktiskt, det är nog det bästa sättet att beskriva det på) stack vi ut på möbelletning. Denna gång var vi på jakt efter sängbord. Amerikansk inredningssmak är så himla… brun. Mörkt trä precis överallt. Det är lite samma i Grekland, är det ofta soligt ute så vill man gärna ha någonting som inte reflekterar det alltför mycket. Men det kommer nog dröja innan jag vänjer mig vid den stilen. ”För murrigt!” skriker mina ögon.

Precis när vi skulle gå in i nästa möbelaffär så fick Andy ett sms. ”Shit, jag hade helt glömt bort att vi har tvillingarna ikväll!” Mamman skulle iväg på konsert. Så vi fick bara vända om och skynda hemåt.

Vi håller på med en kul lek nu. Uppe i Bonusrummet hittade vi en stor Byggare Bob-docka, samma storlek som en tvååring ungefär. Varje kväll innan vi går och lägger oss leker vi att vi ska bjuda honom på middag. Tvillingarna vill att Bob ska äta munkar, bananer och dricka kaffe och sedan så måste hans blöja bytas. Så vi sätter helt enkelt på honom en av deras. Bob pratar med en mörk, dum, släpig röst. Jag tycker att han verkar lite full. Det kanske är därför han måste ha blöja och kräver kaffe?

Byggare Bob

Don’t drink and drive, Bob!

