Haha! Så fort man visar en bild på en kvinna i en tidning eller reklamblad så pekar lille Ethan och säger: ”Mama!” En bild på en brud som liknar Britney Spears och han ba’: ”Grandma!” En färgad man som ser ut som värsta gangstarapparen: ”Daddy!!” Håller helt med att Andy ser ut som Snoop Dogg (…not really).

Dagens stora händelse var: Walmart! Jag gillar’t! Frossa runt bland billiga grejer. Finns så grymt mycket. Tvillingarna tycker också det är skoj. Men då det hela lätt kan bli långdraget måste man passa dem så de inte börjar slåss. När Andy och jag letade efter starka jalapenokorvar så passade de på. Ethan bet Ryan och Andy knackade honom fort på kinden men precis när han slutat kom en till ganska hård knack av misstag och därefter följde såklart ett illvrål. Som hämnd meddelade Ethan: ”I’m wet!” (betyder kisseblöja) men efter att Andy gått ut till bilen för att byta upptäckte han att det bara var ett elakt trick.

Slutligen gick vi till leksakssektionen för att köpa plastmat till Bob the Builder. Vid kassan sedan när tvillingarna sträckte sig efter varorna och skrek ”miiiiiiiine!!!” så förklarade vi att: ”We have to buy them first,” och Ryan svarade: ”Bye bye!” Haha, hur gulligt är inte det? 😉

När vi kom hem blev det kaos i köket. Vi gjorde makaroner med smör till barnen men de ville inte ha. Pastan hade väl fel form eller något. Samtidigt hade jag kokat glutenfri pasta till Andy men han hade gett mig fel koktid så den blev en enda gröt. Till slut bara sjönk jag ihop i en liten hög. Andy sa att det var första gången han hade sett mig vara ”totally done”.

Efter att barnen somnat firade vi med äggtoddy och laserpekare – världens bästa kattleksak.

Katt laserpekare Katt leksak laserpekare Katt leker Katt leker med laserpekare Lekfull katt

Det kanske var det John Ausonius gjorde, han skulle bara leka med katter?

