Brudklänningen har kommit. Vi beställde expressleverans. Det stod tydligt och klart att om man ville kunna skicka tillbaka den p.g.a. fel storlek så fick inga som helst dammkorn eller hårstrån finnas. Med andra ord: Inga katter fick komma i närheten av den. De stod utanför sovrummet och skreeeeeeek för att de inte fick vara med. Själv var jag helt näck sånär som på en duschmössa. När jag öppnade paketet flöt klänningen ut över hela golvet. Vete fasen hur de fått in den i den där pluttelilla kartongen. Avancerad logistik kallas det visst. Jag försökte krypa in i den underifrån (hade jag egentligen inte behövt). Det var väldigt nära ett svårt utbrott av klaustrofobi. Jag gick nämligen in i fel “gång” först. Det vill säga det var något sorts veck där och plötsligt tog det bara stopp. Lite mardrömslikt sådär, hehe.

Men till slut hittade jag äntligen rätt väg genom sömmar och nät och underkjolar och släp och tyg tyg tyg. Nu var jag ute på andra sidan! Äntligen kunde jag andas igen. Tyvärr kunde jag inte se så mycket på grund av dunkelt ljus i sovrummet och en Nordic Track träningsmaskin som stod för spegeln. Allt jag kunde se var att den dock var väldigt fin! Den var typ nästan lagom. Lite korsettliknande i midjan och väldigt stor i bysten. Säkert lagom till någon som har köpepattar. För alltså, vem annars har 62 cm i midja och D-kupa liksom? Nej, vi får lägga ett gäng sockor där så ska det nog gå bra.

Vit brudklänning

Ostruken och ser ut som ett överkast just nu men det kommer säkert bli sketabra sen!

Brudklänning vit silver

Syns inte riktigt här men man får ont i ögonen när man tittar på allt gnister. Just the way I like it! 😉

 

19m

