Dags att åka tillbaka till Austin. Vi fick återigen mirakulöst ner brudklänningen i en egen resväska. Brudbuketten fick åka som handbagage i en papperspåse från Macy’s. Flygplatsen i San Francisco hade något av de längsta köer till säkerhetskontrollen vi har sett. Ett annat rekord var antalet designerväskor som bars av kvinnliga resenärer.

Det var en fantastisk resa! Vi hann med att se väldigt mycket fastän Andy egentligen var på affärsresa och vi hade ett bröllop att tänka på. Måste säga att jag är OTROLIGT nöjd med bröllopet! Trots att vi bara hade en månad på oss att planera alltsammans och inga släktingar kunde närvara, blev det en väldigt speciell och minnesvärd dag med unika detaljer och, inte för att skryta, görsnygga foton! Jag kommer alltid att undra hur vi kunde hinna att ordna allting så perfekt (kanske hade lite tur ett finger med i spelet).

Men nu var jag trött på lyx och sjukt artiga människor, sterilt rena badrum, folk som håller upp dörren och att bli uppassad i största allmänhet. Nu såg jag fram emot att gå omkring i mysbrallor och min nya Victorias Secret huvtröja och bara lufsa, kolla på Big Bang Theory, tugga med öppen mun, låta ögonbrynen växa ut, låta håret få vara den rishög det egentligen är och klippa av supernaglarna som var så långa att det bara var rena turen att de inte petade ut en massa ögon till höger och vänster (meow!).

Skööööönt!

ragdoll katt

Vare nån som sa nåt?

 

16a

