Häromdagen när jag kom upp till tvillingarnas rum på morgonen hade de hittat ett utrymme under tvättfatet. ”We’re playing with soap!” sa de oskyldigt. Jag tittade efter – massor av hår- och hudvårdsprodukter, mediciner och även sprutor. Eeeh, hur var det nu med ”förvaras oåtkomligt för barn?”.

Så snart jag konfiskerat bytet tog jag mig en närmare titt. Skojiga krämer och hårgrejer för säkert tusentals kronor. Lite tepåsar och annat smått och gott också. Återigen, tack ex-frun! Andy när han såg alltsammans: ”I can’t believe I’m spelunking in my own house!” Man hittar mycket skoj här titt som tätt.

IMG_2463

Te och en tvålbehållare, sweet!

IMG_2461 IMG_2459 IMG_2457 IMG_2454

Att köpa tio liknande hårspray är lite sjukt. Då kanske man bör inse: ”Mitt hår suger, produkter kommer inte att fixa det.” 

 

3se 14

