En grå, lite kylig dag. Vad göra? Dra till Austin Aquarium! Det har fått dåligt betyg på nätet men orka bry sig. Var faktiskt riktigt skoj, säkert ännu roligare nu när man inte hade några förväntningar alls.

grön leguan

Min mamma adopterade nästan denna lilla best. Hon längtade nog efter sin sköldpadda. 🙂

stingrockor

Allting i USA är ett petting zoo. Pirayor någon? 

muräna

Helluuuuu!

rocka stingrocka

Say cheese!

IMG_1331

Fisk eller dammsugare?

IMG_1353

Eller skosula? 

mal fisk catfish

Morrhår och ärtor.

Orm akvarium

Bara jag som tycker den här är cute?

Massa gulliga undervattenmjukdjur i gift shoppen. Jag köpte två. Morsan tyckte att jag började bli som Mike som har typ 50 kvadratmeter fulla med mjukisar. Men jag har nog en bit kvar tills dess, lugn bara lugn. 😉

Tog med våra två ”rookies” till Rudys också. Om man är nykomling så får man ett glatt välkomnande i kör från dem som jobbar där.

Rudys Austin Texas

 

 

2 ja 16

